módní doplňky a dárky

Záruka a reklamace zboží

 

Záruka a reklamace zboží

 

U nás máte stejnou možnost reklamace jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji (otázka několika dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou. Prosíme, nezasílejte zboží na dobírku, tyto zásilky nebudeme přebírat.

 

Reklamace

 

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete, z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno, na které byla objednávka uskutečněna). V průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace  - zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu, na který máme danou částku převést. Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace informovat. Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. 

 

 

Kategorie
Sledujte nás